Samolot amfibia KAMA - HYDRO FP6
Samolot Hydran został skonstruowany w 1988 r przez znanego konstruktora Fabrizio Pisanego( P92 echo). W 1998 r rozpoczęliśmy wspólnie z konstruktorem modernizację samolotu obejmującą zmianę: zespołu napędowego na silnik Rotax 912 IS, instalację paliwową, awionikę, kształt łodziowej części kadłuba, oraz dobór śmigła o zmiennych skoku do parametrów silnika. Celem tych zmian było przystosowanie samolotu do certyfikacji w/g przepisów JAR VLA, LSA, UL. Istotną zmianą
było przystosowanie samolotu do gaszenia pożarów. Obecnie samolot może pobierać wodę w trakcie startu z wody.
Konstrukcja samolotu to laminaty na bazie żywic, tkanin szklanych i węglowych. Węzły mocowania silnika podwozia, zastrzałów skrzydeł to konstrukcja metalowa. Samolot napędzany może być silnikiem Rotax 912IS współpracującym z trójłopatowym śmigłem Porchellinniego o zmiennym skoku z rewersem. Zamontowane wysoko skrzydła i usterzenie brak pływaków bocznych na skrzydłach zapewniają bardzo dobre właściwości
manewrowe i pilotażowe – ta wersja samolotu nosi nazwę KAMA-Hydro FP6. Na bazie doświadczeń obecnie przygotowujemy 8 osobowy wielozadaniową hybrydową amfibie z innowacyjnym systemem wspomagania startu z wody i manewrowania na niej. Samolot będzie wyposażony w składane skrzydła będzie przeznaczony do gaszenia pożarów, akcji ratowniczych, monitoringu wód i dalekiej turystyki.